دکتر جلیل مقدسی

مرتبه علمی

استاد

تلفن ثابت

۳۷۳۵۳۵۱۱– ۰۷۱

۰۷۱-۳۷۲۶۴۱۰۳

فاکس ۳۷۲۶۲۱۰۲– ۰۷۱

پست الکترونیکی

chanc@sutech.ac.ir

وظایف و اختیارات:

  *  نظارت دقیق و مستمر بر حسن اجرای امور تربیتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، بهداشتی، درمانی، خدماتی ، استخدامی، انتصاب، مأموریت، اخراج، ترخیص و ارتقای اعضای هیأت علمی، توسعه مدیریت و منابع، استخدام، جذب، انتصاب، مأموریت ارتقاء و اخراج كاركنان و كلیه ارتباطات داخلی و بین المللی و هماهنگی واحدهای مختلف و پاسخگویی به مراجع ذی صلاح و پیگیری اشكالات و تخلفات احتمالی و ارجاع آن ها به مقامات ذی صلاح

   * تعیین خط مشی اجرایی دانشگاه بر اساس برنامه های راهبردی مصوب هیأت امنای ذی ربط، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بهداشتی، درمانی، خدماتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در چارچوب برنامه های راهبردی تعیین شده

    *ارائه گزارش سالانه عملکرد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجرایی، مالی و محاسباتی دانشگاه به هیأت امنا و وزارت متبوع

    * مسئولیت در قبال كلیه امور دانشگاه و حسن اجرای كلیه مصوبات هیأت امنا در حدود مقررات مصوب و آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده از سوی وزارت متبوع و ابلاغ آن به واحدهای ذی ربط حسب مورد

    * نصب و عزل اعضای هیأت رئیسه، اعضای حقیقی شورای دانشگاه، و رؤسای دانشكده ها و مؤسسات و واحدهای وابسته و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی (با رعایت مفاد آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها) و مدیران ستادی دانشگاه

   *  اجرای مصوبات و آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری

     تهیه و پیشنهاد برنامه های راهبردی سیاست ها، اهداف و خط مشی ها برای طرح در هیأت امنا

   * ارائه پیشنهاد تأسیس، توسعه، انحلال و ادغام واحدها با هماهنگی شورای دانشگاه به هیأت امنای ذی ربط

     *ارائه پیشنهاد همكاری های علمی با سایر مؤسسات آموزشی یا پژوهشی داخلی و خارجی به شورای دانشگاه برابر ضوابط و مقررات مربوط

    * نمایندگی حقوقی دانشگاه نزد مراجع ذی صلاح

  *  استیفای منافع و حقوق دانشگاه در مراجع قانونی (اعم از قضایی، اجرایی، اداری و ... ) به نمایندگی از دانشگاه

   * نظارت بر امور انضباطی دانشگاه (هیأت علمی، دانشجویان، كارمندان) در چهارچوب ضوابط و مقررات مصوب

   * امضای قراردادها، اسناد تعهد آور، اسناد مالی، اداری، مكاتبات دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب و مسئولیت امور مالی دانشگاه طبق قوانین، آیین نامه های مالی ـ معاملاتی، اداری و مقررات و مصوبات ابلاغی ، پاسخگویی به هیأت امنا در قبال گزارشات حسابرسی ، پیگیری و رفع مشكلات و مسائل مطروحه در گزارش حسابرسی و ارائه گزارشات انجام شده به هیأت امنا

    *تهیه آیین نامه های مالی ـ معاملاتی ، اداری واستخدامی و تشكیلاتی ـ نمودار سازمانی و تشكیلات دانشگاه و همچنین تغییر و اصلاح آن ها در چارچوب ضوابط و مقررات وزارت و پیشنهاد به هیأت امنا برای طی مراحل قانونی

    *تهیه بودجه تفصیلی سالانه دانشگاه با رعایت مفاد آیین نامه مالی ـ معاملاتی و ارائه به هیأت امنا و همچنین نظارت بر نحوۀ هزینه نمودن بودجه تخصیصی به دانشگاه

 *   ایجاد شورای مشورتی متشكل از پنج تن از اساتید شاخص و برجسته در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی (ترجیحاً با مرتبه علمی بالاتر از استادیار)